Biz de 37 haftadayız hatta az önce acilden geldim. Acayip derecede ağrım var nst de çıkmıyor üstüne üstelik ağrı geldiğinde sancım 7 ye filan düşüyor nst de.geçen çarşamba günü 1 cm açıklık vardı hala aynıymış. Hiçbir şey yoksa benim bu çektiğim ağrı neyin ağrısı 🥺🥺