Zeliha1_ Canım öncelikle sakin kalmaya calis. Sürekli tansiyonu düşünüp ölçme, strese girme. Çık balkona güzel bir hava al ve limonlu su iç. Yarım saat geçtikten sonra bir daha ölç eğer yüksek çıkarsa acile gidip hem nst çektir hemde idrar tahlili yaptır. Tabi bu süreçte doktorunla irtibatı kesme. Gebelikte yüksek tansiyon sıkıntılı bir durum hafife alma💞