İki hafta önce detaylı ultrason yaptırmıştım özelde yüzünü pek göstermedi.şuan 23ncü haftayım ve doktorum iki kontrol yapıyor diye gittik.Cinsiyetini öğrenmekten çok yüzünü görmek istiyordum nasip olmadı doktor bu ağız burun diye göstersede pek birşey anlaşılmadı dürttü ama kolunu pek çekmedi yüzünden😅İlerleyen haftalarda yüzünü görür müyüm?Devlette görünür mü?İnternette 23ncü hafta görüntüleri çok netti.Cinsiyeti sürpriz olsun derken yüzü olacak sanırım🤭