Glmgkcmm Arkadaşlar 37+4 deyim. Ne sancı ne kasılma birşey yaşamıyorum 2 gun once nst de de sanci filan çıkmadı ama 2 gündür ishal ve mide bulantısı yaşıyorum belirti olabilir mi bilgisi olan var mi