Merhaba kızlar. 26 hafta 4 günlük hamileyim. 2 gündür bebek hareketlerini vajinamın hemen üstünde hissediyorum. Hıçkırık gibi birde pıt pıtlar hissediyorum tam vajina üstünde. Birde karnım arada sertleşiyor sonra yumuşuyor. Bebek bir yere mi toplanıyor acaba normal mi? Yoksa erken doğum belirtisi mi bu🥹😓 bilen yardımcı olabilir mi doktora yeni gittim birkaç gün önce bir sıkıntı yoktu çok korkuyorum