Kan ve tsh iyiyse kardiyolojiye görünseniz iyi olur. Benimde öyleydi, gebelik taşikardisi denildi fakat ilaç kullanmıyorum. Çarpıntı hissedince sessiz sakin loş bir ortamda istirahat edip yudum yudum soğuk su içmemi tavsiye etmişti doktorum. Kalp ilaçları bebişi de etkileyebiliyormuş. Umarım sizde hafif geçirirsiniz çarpıntıları🌸