Bbk88 bende kimyasal geçirdim ama hiç birinde 1 ay falan bekle demedi kimyasallardan sonra hiç korunmadim zaten olmamistida hamilelik ama çocuk düşünen var ise meryem ana eli otu kullansın ben kullandım rabbim nasip ederse inşallah isminde meryem hüma koycam