Baltannn 16+2 yiz ama geceleri açlıktan uyanıyorum ve uyuyamıyorum sanki şekerim düşüyor böyle durumları yaşadınız mı yaşadıysanız ne yediniz :(
Aylaa123 Baltannn hiç yaşamadım açlık ama kilo almak istemiyorsanız 2 3 kaşık yoğurt salatalık yiyebilirsiniz
Cansuisci Baltannn ben 11 haftalığım aşırı yaşıyorum uykumdan açlık ve mide bulantısıyla uyanıyorum ve hafif şeylerle geçmiyor ya havuç yiyorum ya da hafif bir sandviç hayat kurtarıyor
100924 Baltannn 25. Haftadayım ve hiç yaşamadım inşallah bundan sonra da yaşamam tuvalete gitmek bile zulüm bana bide yemekle uğraşamam 😂😂
Cansuisci Baltannn çok iyi anlıyorum ben de de geçmediği için mecbur ekmeğe yöneliyorum rabbim yardımcımız olsun 🫠
mucizemgelsin61 Banada oluyor arada evett bende 18 haftalığım aç uyanıyorum salatalık domates tuzluyorum valla tuzlu tuzlu iyi gidiyor🤣 peynir falan hafif şeyler yiyip uyuyorum tekrar çünkü asla aç uyuyamam normaldede uyuyamam.
Efsiga 21 haftalığım son iki haftadr bende geceleri aç uyanıyorum açlık mı desem tatlı ihtiyacımı desem bilmiyorum ama ekmek arası bal kaymak çok iyi geliyor hem açlığımı hem tatlı ihtiyacını karşılıyor her oturuşumda bi ekmek yemeden duramıyorm 🤦