38+3 deyiz nst de sancım çıktı doktor cumartesiye gün verdi yatış yapıcam dedi suni sancıyla başlatıcakmış doğumu ve şuanda kasılmalarım var sancı şeklinde sizce cumartesiden önce doğurur muyum yoksa birkaç gün devam ediyor mu bu ağrılar 1 cm açılman var dedi