Papatyam2608 hiç stres yapma süreci zaten biliyorsun ilkinde yaşadığın için sadece bekleme kısmı heyecanlı ve gergin bir süreç. Benim de ilkim tutmamıştı ,2.tuttu ama sağlıklı değildi sonlandı. İnanır mısın o bile umut olmuştu tutması yani, hamile kalabiliyormuşum demiştim hiç unutmam o yüzden seni çok iyi anlıyorum 🥹 şimdiyse çift yumurta ikizlerime hamileyim, çift embriyo transferi olmuştum ikisi de tutundu çok şükür ilk trimesteri atlatmayı bekliyoruz sağlıkla. Darısı da sana olsun inşallah stres yapacak bir şey yok, ben bunda aksine çok dikkat bile etmedim ilkinde yerimden kalkmaya korkuyordum ama tutmamıştı. Transferden sonraki 3 günlük dinlenmeden sonra doktorum kesinlikle sürekli yatma evde dolaş rahimde ve vücutta kan dolaşımı olması lazım bebeğin tutunabilmesi için demişti. Onu dinledim