Sulebal ben hamile olduğumu bilmeden taktırmıştım dahiliye yazdı, daha önceden de taktırıyordum bende demir eksikliği anemisi var 3-4 kere taktırdım 2 doz şeklinde hafta 1 takılıyor ilk taktırdığımda elimde kaşıntı yaptı alerjik belirtiydi avil yaptılar geçti sonrasında hep önden avil yaptırdım en son 1 aylık hamilemiymişim bu şekilde taktırdım bilmiyodum