Esn su sebili yoksa bile hemşire odasından temin edebilirsin. Benim kuzenim devlette doğurdu sütü yetmediği için mama takviyesi yaptık ve hemşire odasındaki suyu kullandık canım .. Yardımcı olurlar.. Ya da diğer arkadaşımızın dediği gibi en kötü ihtimal kantinden temin edebilirsin 🥰