Merve-34
Benim doktorum sızma şeklinde olsa gelmeye devam eder bir kere gelip sonra durmaz dedi. Şüphelendiğin zaman altına bir ped ya da peçete koyup takip et ıslanıyorsa gelirsin dedi. Yani devam etmediyse gerek yok. Ama içiniz rahat etmiyorsa gidin tabii ben de gebelik sürecim boyunca bundan dolayı 1-2 defa gittim çünkü ama hiçbirinde suyumda biz azalma ya da anormallik yoktu.