Girmediyseniz hiç girmeyin. Para pul oluyor, enflasyondan ev parası da araba parası da bir türlü yetişmiyor. Kaç kişi tanıyorum pişman olan girip çıkamayan. Markaya has değil bu sistem bu enflasyonda çok zor. Ancak girdiyseniz de hayırlısı ile malınızı alıp çıkabilmeyi nasip etsin Rabbim.