Seymaemre Gulsah2310 görse bile güvenli olmaz yani tahmin edebilir ama sen kesin güvenip bişi alma sakın) detaylı ultrasonda kesın belli olur 20. Haftada yani:)
Seymaemre Gulsah2310 bana kız dediler 🥺 ilk hevesle gittim aldm bisiler sonra pipiyi gosterdi bizim ki 👃🏻 bosuna gitti aldıklarm 😂
Tomurcuk18 13 haftada öğrendik kızımız olacagını, ama doktorum riskli gebelik doktoru hem de doçent. O yüzden hem işinde çok iyi hem de ultrasonu cok iyi. Hatta cinsiyet partisi yapıcaz değişir mi falan diyince siz partinizi yapın değişirse masraflar benden dedi 😂 suan 22 haftalığız hala kız 🥰
Smsk92 Deletedmom00251 her gittiğimde bacaklarını kapatıp inatla açmadı 🙈hatta doktorum ısrarcı davranıp yarımşar saat arayla tekrar çıkardı bana mısın demedi 😂 göstermiyorsa kızdır dediler ama inatçı bir erkek bebek bekliyorum şimdi de yüzünü saklıyor 😂 arkası dönük ellerini yüzüne kapatmış
Deletedmom00251 Gulsah2310 yaa gerçekten eşimde kızıyor boşver sağlıklı olsun yeter ki diye ama napıyım çok merak ediyorum😀
Deletedmom00251 Gulsah2310 benim doktorum da çok iyi bi uzmandır eltime 12. Haftasında söyledi inşallah bana da yarın söyler😍
Tomurcuk18 Gulsah2310 Ben hep erkek hissediyodum nedense, o yüzden nasılsa erkek olcak diye öğrenmek bile istememiştim 😂 aman öğrensem nolcak sağlıklı olsun diyip duruyodum. Sonra parti yaptık ve pembe balonlar çıkınca sok oldum mutluluktan ağladım 🙈