Kızlar lütfen yardım edin artık çok sıkıldım. 90 ml mama yiyor karnının doyduğunu düşünüyorum. Gazı yok biliyorum olsa ağlardı kıvranırdı sanırım. Mama vermeden önce karnına ayaklarına da masaj yapıyorum rahat uyusun diye. Altı temiz burnu falanda tıkalı değil uyumamasına hiçbir engel yok yani. Ayağımda sallıyorum, beyaz gürültü açıyorum, ninni açıyorum, Emziğe alıştırmak istemiyordum ama yeter ki uyusun diye onu bile verdim ama gram uyumuyor. 12 saat bile ayakta kalmışlığı var. Şu an bile 6’da uyandı saat 10 oldu hala uyumadı. Yenidoğan için 4 saat bile fazla geliyor. Çevremdekiler emmeden emmeye uyanıyor diyordu benimki neden böyle😔 bugünde biberon içerken uykuya dalıyor yatağına yatırınca uyanıyor. Bugünde bu çıktı başıma. Gerçekten çok yoruldum. Bebeğim uyumuyor diye bende sıkıntıya giriyorum artık. Zaten ilerleyen zamanlarda zorlancam daha çok sorun artacak bari bu zamanlarda rahat olsaydım diyorum