Happykomy12 Pazartesi sabah sezeryan olucam allahin izniyle 38 oluyoruz bol bol dua edin tavsiye etmek için biseyler yazin
Nurse2121 Happykomy12 tek tavsiyem sakin olman be pozitif olman herşey cabucak geçecek 8 günlük anneyim . İkinci sezeryanımı oldum inan çok iyi olacak