Eslam canim benim bebegim 2 aylik, biz şöyle ilerliyoruz sabah yoğun süt oluyor sagdigimda 140 cikiyor mesela bizim bebe 120-130-140-150 civari içiyor 90 falan kesmiyor. Oyuzden cikani direk veriyorum daha sonra süt azaliyo bide surekli sagmamak lazm 3 saatte bir ama ben her mama verdiğimde kendi sutumu de katmak istediğimden şu sekilde ilerliyorum atiyorum 120cc ile doyuyor ya bebegim, 60cc anne sütü +60cc mama verip 120ye tamamliyorum. Ya da sütüm net 120 ciktiysa o ögün sütümü veriyorum diger ogune duzgun süt cikmiyosa direk 120cc mama veriyorum. Gibi yada 90cc mama verdiysem 40-50 cc de sut sagabildiysem o sekilde veriyorum böyle ilerliyoruz biz