hanimlar iyi aksamlar 17+0 haftalik gebeyim yaklasir bir aydır karnımın alt tarafı bayağı sert dokununca icinde ki keseyi hissediyor gibiyim. ( gaz problemim yok) aksam olunca sertlik biraz daha fazla oluyor ilk gebeligim bu arada. Doktora bir kac gun sonra gidecegim. biraz kilolu hamile kaldim(82) ama bu haftaya kadar istahsizlik mide bulantisindan dolayi hic kilo almadim doktorum da boyumdan dolayi kilomun suan normal
oldugunu soyluyor. Sizlerin bu haftalarda karnı sertlesmismiydi?