Bugün nstye girdim kizlar 1 buçuk saat polikilinikteki nstde kaldim.. sürekli olmamiş diye devam ettirdiler . Sonra dogumhane bölümüne alip oradada nstye taktilar. 2 torba büyük serum.. ve oksijen bagladilar.. sebebini sordugumda geçistirici cevaplar aldim.. doktorum cuma günü yine gel dedi… Sinirlerim iyice yıpranmaya başladi