Ben yıllardır tiroit hastasıyım biyopsisi kadar verdim hatta haşimatoya döndü hastalığım ilerideydi ama çok şükür gebeyim ilk ikizlere hamileydim kanama sorunundan kürtaj olmuştum hatta hemen ardından 1 adet döngüsü sonra gebe kaldım şimdi 8 aylık hamileyim insanlara kulak asma evet değerleri stabil tutman lazım ilacı düzenli kullan ama tiroit hastasının olmaz palavrasınıda duyma