Merhabalar, doktorum gebelik düşünmeden 2 ay önce folik asite başla demişti ben de ocak ayında başlayıp şubatta hamile kalmıştım ancak kürtaj oldum folik asit kullanmaya devam ettim şu an hala kullanıyorum bebek istedigim için ancak gebeliği hemen elde edemezsem aylarca kullanmam gerekecek bu kadar fazla folik asit zararlı olur mu ?