Valla kahveye bişey olurmu bilmiyorum ama ben göz göre göre kendimi zehirledim. 1 ay önce pişmaniye almıştım. Dolaptaydi sekerlenmis yeri de vardı şekerlememiş yeri de orayı yedim bildiğin kendime de bebeğe de zarar verdim mide bulantısı üşüme titreme sonra istiğfar ettim de öyle geldim kendime eti hiç demiyorum salak gibi pişirdim onda da zehirledim şaka maka ne çok zehirlenmişim ben gebelikte ama kahvede bişey olsa bozukluk durumu tadından belli olur bence onun