Merhaba kızlar, ben dyupaston tableti kullanıyordum bu aydan reglim düzene düşsün diye, austosun 20si ilk regl oldum şimdi bu ay beklenen 20 eylül, ama dupaston kullanmamın 7ci günü lekelenmem var😕 bilmiyorum neden oldu çünki hala 9 gün falan var normal regl olmama sizce neden ola bilir? Bi zararı varmı? Cevab verseniz sevinirimm