Hayallerdualaraemanet140822 Kızlaarr bugün 12+2 haftalık hamileyim ve bi kaç gündür kasıklarım adet olacakmışım gibi ağrıyor yaşayan var mı? Veya normal mıdır?
Sedadvc Hayallerdualaraemanet140822 Evet o haftalarda oluyor, hatta daha yeni başlıyorsunuz. Hep olacak. 🙄
Ecekrk Hayallerdualaraemanet140822 banada oluyordu rahim genişlediği için ağrı oluyor siz doktorunuza danışın ama bana doktorum kanama ve karnında sertlik olmadıkça bir sorun yoktur demişti
Hayallerdualaraemanet140822 Sedadvc o kadar çok korkuyorum ki bugün hemen yarın koşa koşa hastaneye gideceğim o derece çok teşekkür ederim içimi rahatlattınız 😂❤
Sedadvc Hayallerdualaraemanet140822 Ben 37. Haftayı bitiricem hâlâ adet olacak gibi ağrım var. 10. Haftadan beri adet ağrısı oluyor bende. Doktor hep normal dedi. ☺️
Hayallerdualaraemanet140822 Sedadvc yaa maşallah bitirmişsiniz siz🥰🧿 bi de rahim de hafif sızlama oluyor muydu sizin de biraz çok sordum ama🤭
Ecekrk Sedadvc bende aynı 33teyim en başından beri sol tarafımda adet olucak gibi ağrım var 2. Trimesterda biraz rahattım ama artık sonlara yaklaştıkça daha da arttı inşallah sağlıkla doğururuz da rahata ereriz
Sedadvc Hayallerdualaraemanet140822 Sızlama pek hatirlamiyorum ama genelde sol tarafım zonklama şeklinde agrirdi. Sol tarafa yerleşmiş meğerse 😂 Her şeyi kötüye yormayın. Stres daha zararlı bebeğe.
Hayallerdualaraemanet140822 Sedadvc 2 tane kaybım olduğu için çok korkuyorum, inşallah bişey yoktur sabahı zor ederim artık😂
Sedadvc Hayallerdualaraemanet140822 Kanama olmadığı sürece bebek kaybı olmaz canım. Bana doktor kanama yoksa korkma demişti. Korktugun şey başına gelir derler. O enerjiyi çekme kendine. ☺️
Hayallerdualaraemanet140822 Gzde1234 o haftalarda normal diye biliyorum çok küçük çünkü yerleşmeye tutunmaya çalışıyor❤
Hayallerdualaraemanet140822 Ecekrk ayy inşallah inşallah ya Rabbim hepimize evladımızı hayırlısıyla sağlıkla sıhhatle kucağımıza almayı nasip eylesin inşallah ❤🤲🏻