9+3 günlük hamileyim . Dün gündüz mide bulantısı kusma yok pek bi rahatım falan kaşık ağrım yok . Allahım bir şüphe iyiler mi değiller mi çok taktım . Akşam yemeğinde bulantı kusma geri geldi 🤦♀️ aman boşver kaşık ağrısın kusma olsun iyi olduğunu biliyoruz en azından ben öyle düşünüyorum 😥