Nazliii-34 Kızlar merhaba geçen hafta beta değerim 53çıktı doktora gittim iki hafta sonra gel dedi 4gündür de adet olmuyorum beta değerim yükselmiş midir kese için Pazartesiden önce yapıp gitsem sizce kese gözükür mü
Kze Nazliii-34 iki gün arayla kan verseydiniz öğrenebilirdiniz sağlıklı gebelik mi diye ama kanama vs yoksa bence yükselmiştir haftayı bekleyin hemen görünmeyebilir kese küçük bi değerle öğrenmişsiniz çünkü inşallah güzel haberler alırsınız🙏🏻
Nazliii-34 Seyma63_ Seyma63_ nasıl öğrendiniz peki iki günde bir mi kan verdiniz geçmiş olsun inşallah