hsnb ben 3 sene önce doğum yaptığımda bi ebe vardi siyah saçlı bi kadın. O ilgileniyordu. Bende arkadaş gibi suni ile başladım ama 10 saat sonra bende sezaryen oldum . Ama o ebe söylenip durdu arkamdan bende duyuyorum bi de artık mecbur kaldım sezaryen e . Ama o kadın benim kalbimi çok kırdı oyle sözlerle . Ameliyata da o geldi galiba. Ama hic ilgi alaka bilmem . Genel anestezi oldum zaten sonra si yok bende. Çıktığımda hemşireler vardi. Onlar çok tatlı ilgililerdi. Onlardan memnunum. Meryem hanım dq suni sırasında çok ilgilendi. Cok iyiydi.