rabia41_ Bugün doktora gittim de doktor bebek biraz aşağıda çok ayakta durma kendini yorma dedi doktor nst girdim de sancı çıkmadı tedirgin oldum biraz napcamu şaşardım günlük işleri mi de mi yapmiyim veya böyle olan var mı yazabilir mi
TubaaaA34 rabia41_ benimde aynı şekilde canım 30.haftamdan beri bebek aşağıda 33 haftaya girdik şuanlık bi sıkıntım yok sadece ben normal doğum istemiyordum mecbur normal doğuracağım
Maviss718 rabia41_ Benimde 26. Haftadan beri aşağıda midem bile boş karnım aşağıya doğru çıktı daha öncesinde düşük riskim vardı şimdide erken doğum demişti 35+4 olduk bile kendimi çok yormadım dikkat ettim sürekli yatmadım ama ağır işlerde yapmadım Allahın izniyle sende görürsün canım strest olma birşey olmaz
Melegimolsun rabia41_ aynı hafta ve Günüz 🥰 bebeğiniz kaç kg şuan ben daha haftaya veya diğer haftaya gitmeyi düşünüyorum merakda ediyorum
rabia41_ TubaaaA34 bu şekil de olunca normal doğum mu oluyo kesin ilk gebeliğin pek bi bilgim yok kusura bakmayın birde günlük işlerinizi yapıyor musunuz dışarı falan çıkmalarınız nasıl bilgi verir misiniz biraz
TubaaaA34 rabia41_ normal işlerimi yapıyorum canım dışarı falan zaten çıkmıyorum havalardan dolayı ama doktor kesin normal doğum dedi
rabia41_ Anladım çok teşekkür ederim içim biraz olsun rahatladı çarşıya çıkmak istiyorum vesayra başka biyere korkuyorum bisey olur diye ilk gebeliğim biraz tedirginim o yüzden galiba 🥹
begum-m rabia41_ merhaba benim de hep aşağıdaydı 35. Haftaya kadar pek dikkat etmedim edemedim bi çocuğum daha olduğu için ama sonra epey aşağı inmiş ayakta kalma diyince doktorum o haftadan sonra hep yattım annem ilgilendi bizle şuan 38 olduk şükür her şey yolunda.bence genel olarak hep dinlenin yatın faydası çok olacaktır.sağlıcakla zamanında gelsin minik😍
aslan1905_ Benim hamileliğimi bildim bileli aşağı da hep yatıyorum. Bol dua et Allah’ın izni ile kazasız belasız geçer bu günler. 33 den selam 🙋🏼♀️
rabia41_ aslan1905_ ayy İnsllah kazasız belasız elimize alırız bebgemizi sizde aklınıza gelirse dua edin bana ☺️