Dilek_04 Kızlar acilen bu makineden almam lazım ama kararsız kaldım biri elektrikli biri şarjlı hangisi daha iyi çekim gücü vs. Kullananlar yardımcı olur musunuz?
BARUTCU06 Dilek_04 ben dodo baby elektrikli süt pompasına karar verdim bide ona bakın isterseniz . Daha önce kardeşim kullandı hakkını verdi diyebilirim makınenın daha sonra diğer pompasını ben kullandım bende sürekli sağdım güzel makine
Aasli-342874 Dilek_04 şarjlı olanı kullandım memnun kaldım ben şarjı baya gidiyor çekiş gücü de iyiydi diğer markalarla aynı işi görüyor bana göre ,fazla para vermeye gerek yok bence
Duygumsu Dilek_04 ben şarjlı olanı kullanıyorum memnunum hem şarjı uzun süre gidiyor hemde çekim gücü fena deği. İyi marka elektrikli kadar çekim gücü olmasada iş görüyor
merve_bulut İlk elektrikliyi kullanmıştım orta derecede kalitesi var bence sütü çekim gücü diğer markalara göre bi tık zayıf ben daha sonra başka markaya geçmiştim göğüs ucum yara olmaya başlamıştı
birpcoslu Dilek_04 kalırsınız bence tam bi fiyat performans ürünü bundan sonra da mamajoo aldım o kadar sesli ki hem kiwinin sesi de çok az
Dilek_04 birpcoslu aldım bile gerçekten çok iyi çok beğendim ben kaç gündür eziyet çekiyormuşum resmen
Dilek_04 Yimma elektrikli olanı aldım çekim gücü iyi ben çok beğendim. Kaç gündür manuel kullanıyordum boşuna kendimi yoruyormuşum gerçekten 🥲
Yimma İyi günlerde kullanın bebişinize şifalı sütler olsun inşallah 😊 zamanla çekiminde azalma olursa burdan yazar mısınız
Dilek_04 Yimma çok teşekkür ederim Allah razı olsun 🥰 bebeğim küvezdeydi kullanıyordum bugün kavuştum çok şükür eğer tekrar kulanırsam azalma olursa yazarım ☺️