Bugun sabah 6 da tuvalete gittim idrarımı yaptıktan sonra vajinamdan ses geldi ve su boşalmaya başladı hastaneye geldim direk yatışım gerçekleşti daha 20 haftalık kese deki su komple boşalmış diyor doktorlar
Bebegi en fazla sekiz hafta daha yaşatabiliriz 28 haftalık olana kadar tutabiliriz ama oda sağlıklı bir dogum olmaz bebeğin gelişmez diyorlar gebeliği sonlandırmayı teklif ediyorlar başına gelip de bebeğini sağ salim kucagına alan varmı yardımcı olurmusunuz çok korkuyorum herşey normal giderken bi anda neden öyle birşey oldu bilmiyorum