buse76 Kızlar bat 14 üç gün önce sabah pempe akıntı şeklinde sümüksü bir yapıda bişey geldi anlikti ama 3 defa sildim üçünde de azar azar geldi yerleşme kanaması mı acaba bugün test yaptım negatifti cuma kan versem çıkar mı
Erkekannisi2 buse76 aynıları bendede oldu sonra birdaha gelmedi , 8 gun oldu gecti negatıftı test yaotıgımda 4 gun once dahasa gelen giden yok beklıyorum
Ade535 buse76 yerleşme kanaması öyle hemen gelir mi bilmiyorum benim 6-7 haftalıkken geldi. 2 ay nerdeyse. Testte negatifse öyle hemen gelmiyor sanırım.
buse76 Erkekannisi2 ayyy ne olcak halimiz pazartesi kan vercem şimdi de aşırı bir ateşim var halim yok bunlarda mi belirti ki acaba
buse76 Erkekannisi2 gittim hiç bir sorun yok eşimde gitti iki kere test verdi hatta bu ay yumurta çatladı felan herşey iyi diyor doktor
Ade535 buse76 daha vücudunda beta cıkmıcak. 4. Haftada. 35 filandı ben öğrendiğimde erken öğrendim. Sonra sürekli tuvalete gidince bir kanama bekledim yerleşme kanaması mı diye. Tam tamam artık olmayacak dedim 7 haftada oldu. Ayrıca herkeste olcak diye bisey yok. Olmayanlarda cok sayıda.
Arasmommyyy Ade535 benim de aksine iki hamileliğimde de yerleşme kanaması battan önce geldi. Zaten yerleşme kanaması bebek rahime tutunurken olur. 7 haftalık bir hamilelikte yerlesme kanaması olmaz düşük tehlikesi olur