Serum fizyolojik yaptım ama çok ağladı burun spreyide sıkmıştım aspiratörle çekmek istedim biraz çekebildim izin vermedi ağladı baya zor sakinleştiridm şuan uyuyor 5 dk önce uyanmıştı belliki rahat nefes alamıyor ne yapabilirim bu gecemiz belliki zor olucak acile gitsem orda açarlarmı ?