Kızlar 31 haftalik hamileyim zaman yaklaştıkça korkum artmaya başladı geceleri surekli bunu düşünüyorum. Evliliğimin ilk bir senesi vajinismus hastalığı yaşadım hastalığı yendim 7 ay sonra hamile kaldım ama halen alttan muayene olamıyorum kasıyorum kendimi eğer çatı muayenesi olmak gerekirse nasıl yapicam normal dogum yapabilir miyim sorun olur mu bilmiyorum. Sezeryandan da korkuyorum hayatımda hiç ameliyat olmadım kafam çok karışık bu konuda hangi doğum şekli benim için uygun olur bilmiyorum bu konuyu doktoruma danışmam gerekir mi?