Nerminumay doktora sordum bugün. İçinden geliyorsa seni rahatlatacak ise istediğini yap dedi. Bende de soyle bir içgüdü var nedense bebek ne zaman istiyorsa o zaman gelsin çay içerek onu tetiklemek etik mi bilmiyorum😃☺️ eğitimlere katıldım hurma, Ahududu yaprağı çayı, adacayi ebe tavsiye etmişti. Ama hiçbirini yapmadım. Bazen okuyorum hepsini yapan arkadaşlar var hiçbir şey değişmiyor 41. Hafta olmuş hala dogum belirtisi yok. Tabi söyle bir durum var bunlar sonuçta hurafe değil doğumu tetikledikleri kesin ama gerek var mı bebeğimi erkene çekmeye onu düşünüyorum. Bir yandan da diyorum ya 41. haftaya kalırsa ve hiç sancı olmazsa, açılma ilerlemez ise bunları yapmadığım için pişman olur muyum? Kafam karışık biraz