Herkese merhaba
Yarın tam 20 haftalık olucaz dün akşama doğru böyle bi halsizlik çöktü kızım var onunla uyumuşum sabah iyiydim yine öğlene doğru yine aynı şekilde halsizlik bacaklarımda dizlerime doğru hafif kasıklarımda ve belimde ağrı var özellikle dizlerim baya ağrıyor bebeğimin arada hareketini hissediyorum pıtırtı şeklinde ama tedirgin oldum bu haftalarda normal mi acaba