Feyzamali33 Kızlar ekim kasım gbi doğum olucak Allah nasip ederse 5-6 ay kış olucak yani sizce ben yenidoğan harici 0-3 ay mı 3-6 ay mı almalıyım yada hangisini çok alayım neler alayım bi liste yapıverin bana ya 🌸💕🥰
Balbebek012 Feyzamali33 ne demek istediğini anlamadım ama ekim de doğacak bebek için uzun kollu takım tulum bol bol al bence yenidoğan için en az 5,6 tane al sonra ay ay alabilirsin ama sana tavsiyem zıbın ve çoraptan çok al 10 lü hastahane çıkışın olsun mutlaka. Zıbın çok lazım oluyor
Melosum34 Feyzamali33 ben Ocak Şubat gibi yapacağım doğum hepsini 0-3 ay alıyorum 3-6 ay çok büyük oluyor yazlıkları 3-6 ay alıyorum
huzunluponcik Melosum34 bebeğiniz varmi bilmiyorum ama sizi de bilgilendirmek istedim 03 aylar yeni doğana anca oluyir rn fazla 1,5/ 2 ay giriliyor onun sonrasında 3 6 giydiriliyor henüz kış bitmemiş oluyor bebrk yaza kadar 5 6 aylık oluyor o zamanda 6/9 a geçiliyor🙂
Miniklerinannesiyim Feyzamali33 patiksiz 3 6 ay kışlık almalısın cünkü Mayıs’a kadar kısa kollu giyemiyoruz malum havalar degişiyor
Bebekk38 Feyzamali33 öncelikle sağlıkla kavuşun canım… Zaten tam takım hastane çıkışı olur ayriyetten de 5 6 tane alt üst takımın olsun 3 tane de tulum olsun yeterli bunlar 0 3 ay.. zıbın çok olsun sırtına çok bulaşma vs. Oluyor. Bende hafta içi cikicam alışverişe. Yine 3 6 ay 3 5 takım olsun bebeğin kilo durumuna göre alırsın yine. Bazı bebekler hemen tosbik oluyor 😊🤰🌷
nununundunyasi Ben şöyle bi liste yaptım Ekim sonu Kasım başı doğacak bebişim için, haricinde iki tane hastane çıkışı aldım şimdilik bu kadar yeter diye düşünüyorum. Karaladigim kısımlarda marka yazdığı için kapattım
_ozlmm Feyzamali33 Bende Ekim annesiydim ilk gebeliğim de ama oğlum ekimi beklemedi kızımda yine Ekim annesiyim bekler mi bilmiyorum 😂 Ama zaten bebekler ilk doğduğunda üşüyor diye uzun kollu tercih ediliyor bana öyle demişlerdi 😂 İlk gebeliğime dayanaraktan tecrübelerim oldu sizinle paylaşayım mesela kıyafet ne kadar çok ise o kadar rahatlık 😂 Oğlum kusan bir bebekti günde 5-6 kere üst değiştirirdim durum böyle olunca kıyafet çok kullandım özellikle yenidoğan ve 0-3 ay çok kullandım kilo olarak önde giden bebekti doktorum hep iri bebek dedi ama öyle olmadı minyon bir bebekti hastane çıkışlarını falan 1-2 ay kullandım 0-3 ayları da dolu dolu giydirdim hatta bazılarını 4 aylık olduğun da bile giydirmiştim sadece 3-6 6-9 olarak bir kaç tane almıştım onları giydiremedim ilkten büyük geldi sonra da ya küçüldü ya hava ısındı kaldılar öyle o yüzden bu gebeliğim de ben yine kıyafet sayılarını fazladan tuttum yenidoğan ve 0-3 ay ağırlıklı aldım diğer ayları boyuna kilosuna göre almak daha mantıklıymış onu anladım o yüzden 3-6 6-9 ayları öyle yapacağım listemi sizle paylaşayım fikir olur bazı kıyafet sayılarım fazla da gelebilir ama hepsini yeni almadım ilk gebeliğimden kalanlar da oldu özellikle zıbınlarımız fazla en çok ihtiyaçlardan biri de o kusmasa bile kakası taşınca değişmek gerekiyor 🙈 Sayıları tamamen size ait istediğiniz kadar alabilirsiniz azaltabilir veya çoğaltabilirsiniz ama biraz fazla olması bana göre daha iyi ve avantajlı oluyor en azından ne giydireceğim diye düşünmüyor insan hemen yıkamaya da gerek kalmıyor sıkıştırmamış oluyoruz kendimizi 😂 Ben birde sonradan welsoft denilen battaniyeden de aldım içi yünlü yumuşacık onları da çok övüyorlardı 🙈
Feyzamali33 huzunluponcik bende bu konuda kararsız kaldım kimi 0-3 ay en çok giyelen diyor kimi az diyor bu bebeğin kilosu ile alakalı biliyorum ama 0-3 ay mı çok alsam 3-6 mı çok alsam bilemedim
Melosum34 huzunluponcik 3 yaşında bir oğlum var oğlum çok ufaktı sanırım ben çünkü 0-3 ay aldığımı 5 ay giydirdim😀şuan da öyle adapte olduğum için yine aynı şekilde alışveriş yapmayı düşünüyordum dediğiniz daha mantıklı evet
Jasmine_can Feyzamali33 benm doğum da ekimde inşallah. Zıbın,takım vs baharlık aldım. 4 tane polar tulum aldım dıştan giymelik. Kış boyu giyebileceği şekilde. Ayına bakma hep küçük küçük yapıyorlar.9 aylık söylüyosun yeni doğana ancak olur. Yorumlara bakarak büyük büyük al tavsiyem. Zaten bu kış kucak bebesi olacaklar büyük olsun bişi olmaz.
Premsems Feyzamali33 Benimde ekim sonu doğum ben 0 3 ay 3 6 ay 6 9 ay alacağım kışlıkları, kıyafetlerin boyutları küçük oluyor mesela 3 6 yazıyor ama anca 0 3 aya oluyor
huzunluponcik Melosum34 benimde aynı 3 yasinda oğlum var genelde böyle oldugu için söylemek istedim 🙂