Aykizim22 ben de kiwi elektrikli kullanıyorum, henüz 18 günlüğüz ama memnunum bir sıkıntısını görmedim çekmesi filan iyi. Şarjlısı var mı bilmiyordum, daha doğrusu ben elektrikli sarjlidir diye almıştım 😂😂😂 sürekli priz başında olmak zorluyor, şarjlı çok daha rahat olur.