Esra_Elisa8 Yncaan beni doğuma aldıklarında hasta odasıydı bir yatak ve bir doğum masası vardı bide bebek puseti devlette doğum yaptım ben ama yakinlarima dedigimde sen şansliymişsin biz iç içe doğurduk demişlerdi yani yanlizlik açısından iyi geçmişti benim
nurkaya_11 Yncaan yattığım yatakta doğurdum bendim sadece odalar ayrı ayrıydı devlet hastanesinde ama kimseyi almadılar içeriye telefon dahi yoktu ben pskolojikmen biraz ailem yanımda dursun isterdim ama o daha kötü yaptı beni sanırsam yanliz olmak