Kızlar günüm cumartesi 3 gün önce sabah lavaboda peçeteyle silerken pempe sümüksü yapıda biseyler geldi ama çok azdı 3 kere sildim başka gelmedi böyle fasulye tanesi gibiydi leke şuan miğdem bulanıyor başım ağrıyor sanki böyle grip havası var gibi az önce test yaptım negatif çıktı adete dair belirtim de yok normalde bir hafta önceden ağrım olurdu a.a yok iğne batması gibi var kasıkta lütfen böyle şeyler yaşayan varsa yazabilir mi