Ebru_ak ilk hamileliğim de kalp atışlarını duymak için muayene oldum şimdi oğluşu.m 2.5 yaşında şükür. İkinciye hamileyim yine aynısı şekilde izin verdim .30.haftaya giriyorum .vajina muayene de herşey daha net görünüyor doktorlar bunu üstüne basa basa söylüyor ama toplum baskısı yüzünden yaptırmıyoruz maalesef