mcansu pinaarrylmz normal doğum istiyordum bekledik her şey yolunda olunca 42+3 te doğmayınca sezeryanla alındı 😅
Adenmom_ pinaarrylmz suyum bittiği için acil sezaryene alındım 37+0 da çok şükür kızım ve ben sağlıklıyız 🤲🏻
minigim__1 pinaarrylmz çatım dar bebek kilolu açılmam hiç olmadı 39+5 de sezeryan oldum kızıma , bakalım şimdi nasıl olacak yeniyiz daha keseyi bile göremedik 😇
Adenmom_ pinaarrylmz hayır en son 35 de kontrole gitmiştim normaldi 37. Hafta kontrolüme gittiğim de bittiği anlaşıldı ben biraz kiloluyum bunun da etkisi olabilir ultrasonda görünmemesi için