Kizlar 38+2. Gece acile gittim suyumun fazla olduğunu söylediler cuma ve pazartesi tekrar geliceksiniz dediler 39 haftada yatış olacak büyük ihtimalle dediler tehlikeli bir durummus böyle olupta doğum yapan var mi riski bebek icin benim icin nedir suyumun fazla olduğunu biliyordum ama zarari yok dediler hep sekerim flan çıkmamıştı