Ebaki ya ben kendi kendime çok kızıyorum sağlık daha önemli ama kafamdan kız isteğini atamıyorum. Ne olurdu bu kız olsaydı keşke kız olsaydı sürekli bu düşüncedeyim. Akışta kız bebek gördükçe, cinsiyet partilerinde pembe duman balon görünce içim gidiyor. Sürekli ağlamak geliyor içimden. Bunu nasıl aşıcam bilmiyorum karnımdaki ile de imtihan olmak istemiyorum da bu düşüncem de hevesimi alıp götürüyor