Manolya3434 prens_prenses_annesi o zaman benimki sadece bir umut gözümle görsem yok ya değildir dicem 😅🥲
Manolya3434 Ebaki 3. Gebelik önceki dış gebelik oldu sonlandırıldı bir çocuğum var Buda 2 olcak inşallah
Ahidem32 Mom2123 canım ben hep tanıdığım bildiğim insanlara yaptım ama deneyeyim istersen ismini söyle bakm
2bebisannesi Jdjdjdksksk  Güncel ultrason geldi buna da bakar mısınız son kezzz ❤️