Moz banada yardımcı olurmusunuz 🌹
Ben tüp bebek yaptırdım transferin 10.günü özel hastanede kan verdim 123 çıktı değerim.. bugünde 13. günüm devlet hastanesinde kan verdim 111 çıktı ilk sonra dedilerki makine yeniymiş falan sonra 120 çıktı e nabızdan görünüyor sonra farklı devlet hastanesine gittim ordan da 131 çıktı.. Durumum nedir 😭 akıl verin