Merhaba arkadaşlar. Bugün ayrıntılıya girdim 23+1 olarak. Ense kalınlığı sınırda dedi doktorumuz. 5.5 mm olarak. Burun basık dedi. Ama burun kemiği var dedi. Ben önermek zorundayım fetal dna yı dedi ve tabi tahmin edersiniz ki moralim çok bozuldu. Allahtan gelen ve gelecek herşeye razıyım. Ama yinede anneyim ve ister istemez ağlayarak eve geldim. %70 normal çıkıcak ve sen üzüldüğünlr kalıcaksın dedi doktorum. Ben yinede emin değilim tabi. Sizlerden ricam bu zamanlarda böyle olup herşeyi normal çıkan ve bebeği sağlıklı doğan varmı acaba