Sevocan0667
Ben muayenelerime de hep oraya gittim bazen doktorum merkez hastanede oluyodu baska doktora gitmemek için en fazla 2kere çinçine gittim okadar
Muayeneleri cok güzel iyice bakıyorlar kilo boy söylüyolar ben hiç bi sıkıntı yaşamadım sizin evinize neresi uygunsa onu tercih edebilirsiniz