rumisam 31 haftaligim her yerde uyuya kalıyorum uykum var sürekli uyumak istiyorum yemek yiyip uyuyorum hiçbir şey yapamaz oldum abartı geliyor bana yaşayan var mı ?doktora gitmeli miyim bunun için ya da doğuran kadar böyle mi olacak?
Neferut rumisam 26. Haftadayım aynı durum bende de var günde uyanık kaldığım saat 5-6 saat falandır hep uyuyorum
cLearQueen rumisam gecen gun doktora sordum inan ki 🤣 sikayetin var mı diye sordu var dedim cok uykum geliyo dedim 😄 sıkıntı yok canım uyu bebis dogunca uyuyamıcaz zaten 😃
rumisam Neferut benim de öyle yemek yapcam mesela ocağa bir şey koymaya korkar oldum beklerken uyuyorum bı bakmışım yanmış şakagibi bı durum yaşıyorum
Neferut rumisam ben de bugün kalktım bir iki lokma bir şeyler yedim uyudum. Şimdi yine kalktım biraz etrafı toparlayıp yine uyurum. Gece çok uyumama rağmen yine kafamı yastığa koyunca uyuyorum garip bir durum oldu
rumisam Neferut bide öyle kestirmek falan değil benim uykular hiç uyuyamimisim gibi yarınlar yokmuşcasjna bı uyku 😂
rumisam cLearQueen bebis doğunca uyuyamayacagizda bu biraz fazla yaa😂😂😂ben bununicin özellikle gitmeyi düşünüyordum doktora gitmeyim o zaman😅