Bilgeeee Merhaba arkadaşlar ilk defa bir konu açıyorum.dün 16haftalıkken ilk defa bebeğimizin kız olduğunu öğrendik.eşimle düşündüğümüz isim bilge.ancak yanına bir isim eklesek ne olur size danışmak istedim.Bilge’nin yanına kullanabileceğim aklınıza bir isim geliyor mu acaba ?
Htc223 Evet haklsınız😊 Bilge’nin yanına isim bulamadm Bnde uzun süredir☺️daha cinsiyeti de belli diil de öle hayaller🙈
Bilgeeee Htc223 bizim de belli değilken bile buradaki adımı bilge yapmışım 😅pek eşim bu tarz isimler sevmez aslında ama bugün olur deyince çok şaşırdım.hayaller gerçek oluverir belli mi olur 😄
Bilgeeee Teonam ah öyle diyen de çok arkadaşlarımdan aslında biz de bir şey bulamazsak tek koyarız dedik.son dakika kaynanamın adını eklenecekler olmaz umarım Bilge’nin yanına 😬🤪 tek korkum bu 😏😝